De 56-jarige Canadees-Amerikaanse actrice Pamela Anderson heeft, samen met haar zonen Brandon en Dylan, het huidverzorgingsmerk Sonsie overgenomen en hergelanceerd. De actrice, die al jaren make-up afzweert en de nadruk legt op skincare, is al enkele maanden betrokken bij het bedrijf, dat draait om een driestappenplan.
Pamela Anderson kreeg eerder kansen om in de beautywereld te stappen, maar vond Sonsie de perfecte gelegenheid. Hoewel mensen haar sinds het Baywatch-tijdperk vroegen om skincare te lanceren, wees ze dit af omdat de producten destijds niet dier- en milieuvriendelijk waren. Nu is het merk dat ze leidt volledig veganistisch en dierproefvrij. Anderson is verheugd dat ze de juiste connectie heeft gevonden en is blij dat ze haar principes heeft behouden.
De boodschap van Sonsie, ‘Zorg voor je huid in de fase waarin deze zich momenteel bevindt’, spreekt Anderson aan. Op Instagram schrijft ze dat ware schoonheid draait om het vieren van authenticiteit en dat voor haar echte schoonheid betekent voor zichzelf zorgen, zowel van binnen als van buiten.
Sonsie verwelkomt Anderson als een waardevolle aanwinst, benadrukkend haar diepe passie voor innerlijk welzijn en haar unieke perspectief op schoonheid. Het merk prijst haar rol als een van de eerste voorstanders van veganistische en dierproefvrije formules wereldwijd. Het assortiment van Sonsie bestaat momenteel uit drie producten: het multi moisture mask, super serum en de basic balm. Onder leiding van Anderson en haar zonen zullen binnenkort nieuwe formules worden gelanceerd.